Fixat mig

Har precis haft en fixa mig kväll eller vad man ska kalla det! Målade naglarna, tvättade ansiktet, hade lotion och ansiktsmask! Under tiden alla sakerna torkade osv städade jag och fixade i rummet.
 •Lotionen kommer från Björk& Berries, luktar super gott och gör huden super mjuk i flera dagar. Dock är det smartast att använda den på kvällen, för den tar ett tag att sjunga in.
 
•Nagellacket heter "Malaga wine" och är från OPI. Perfekt blandning mellan mörkröd och röd! Googla på "malaga wine opi" och kolla på bilderna ifall ni vill se hur färgen ser ut.
 
•Ansiktsmasken har jag ingen riktig åsikt om, har bara använt den 2 gånger. Den är från lush och heter "cosmetic warrior". Men man blir ren och mjuk av den, den ska också motvärka finnar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0