Köpt

Hej bloggen! Ska försöka ta tag i bloggandet nu, fast det var skönt med en bloggpaus igår haha. Idag spelade jag tennis, och sen drog jag in till stan och mötte Loivsa och Märta! Vi kollade i butiker och så fikade vi.  
 
Köpte ett linne som jag sedan hade super mycket beslutsångest om ifall jag skulle lämna tillbaka det eller inte, för det var väldigt uringat. Fick typ panik och gick fram och tillbaka från tunnelbanan och butiken. Men köpte också en bandeau som jag kan ha med linnet, så bestämde mig för att behålla det. Hade även brottom hem för jag skulle nämligen vara barnvakt åt småkusinerna idag igen! Idag sov dom dock inte här, utan dom var bara här på kvällen. 
Hollister: 338 kr
Cubus: 129 kr
Visar hur det ser ut på i en dagens outfit på måndag antagligen! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0