Massa frågor

Vad är du beroende av:  
Träning, kompisar, shoopping, min huwnd osv

Är du bortskämd:  
Nä får inte saker så ofta, i sånnafall är det något jag har använding för och sen så får jag köpa själv

Vad får du oftast komplimanger för:
 Mina kläder och utseende kanske

Hur svarar du i mobilen: 
"Hallå" haha oj vilket roligt svar 

Har du bra vänner och äkta vänskap:  
Yees! 
 
Vad saknar du:
Barndomen och Emma haha
 
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
 Vet inte asså man kan ju få lite vibbar liksom men man blir kanske inte kär

Vad tror folk om dig:
 Jag vet inte, att jag är skrikig och ytlig kanske, dom som inte känner mig asså

Stämmer det dom tror: 
Gillar shopping och bryr mig om mitt utseende, och har ganska högljud personlighet.
Men tycker att det finns viktigare saker i livet än ytlighet och jag är sneel tycker jag haha

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag:
 Snacka och hänga med massa andra killar, och försöka förstå hur killar tänker

Är du nöjd med ditt liv:
Jag är allmänt nöjd med mitt liv men vissa dagar är man ju inte helnöjd såklart
 
 
Är du blyg: 
Var blygare förut, är inte så blyg nu

Vad är det värsta du vet: 
Folk som är negativa till allt och folk som är allmänt otrevliga 

Vem ringer du när du är arg/ledsen:  
Pratar inte i telefon då, men kan snacka med mamma ifall jag behöver prata av mig eller få lite råd

Vad skulle du göra om du vann en miljon:
Resa, shoppa, spara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0