Stan

Hej bloggen! Är sjukt trött. Men det känns bra, för jag är inte trött för att jag segat hela dagen, utan jag har faktiskt gjort något idag! Kände mig lite friskare idag, även om jag fortfarande har tappat rösten, hosta och blir väldigt trött när jag gjort något. Och av den anledningen så ställde jag in hotellet som jag egenltigen skulle bott på imorn (fick det som födelsedags present av farmor och farfar) för jag skulle blivit super trött och typ inte orkat. Så det får bli en annan helg i stället!
 
 
Men jag åkte i allafall in till stan med mamma! Jag skulle ju besällt en jacka för några dagar sen, men det gick inte av någon anledning. Så åkte in och köpte den idag! Både jag och mamma betalade, och jag behövde göra saker för att få den så det var inte helt gratis liksom. Sen gick vi runt och fikade i mood galerian, mysigt även om jag inte var helt pigg.
 
När vi kom hem så visade det sig att en söm hade gått upp i jackan, vilket jag blev lite besviken på eftersom jag trodde det skulle vara bättre kvalitet.. Så vi åkte in en gång till och bytte till en hel, och nu verkar det äntligen vara bra!
Haha ja det ligger ett snuspaket där, fancy. Och så kanske jag skulle tänkt på att ta en bild innan vi började äta men ääsch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0