10 fakta om min barndom

1.Hade kaniner förut, men sålde dom i somras  
 
2.Hade neonfärgade kläder i trean 
(Jag i rosa jacka haha)
3.Jag var rädd att det skulle komma hajar när jag badade, till och med i pool    
 
4.När jag var liten så jobbade min farmor på en 4h gård (som en stor park med cafe, djur, lekplats osv) så jag var med och matade djuren, red på hästarna osv hela tiden haha  
 
5.Jag tyckte jag var bra på att äga ut folk på facebook hahaha no  
 
6.Jag har alltid älskat att shoppa  
 
7.Jag och mina kompisar skatade i 4-5, i början var det för att imponera på en kille men sen insåg vi att det var kul haha  
 
8.När jag var 3-4 var jag seriöst kär i Musse pigg efter att ha sett Disney on ice.. Har för övrigt haft 1000 kärlekslistor sen jag var pytte liten  
 
9.Jag samlade på nappar när jag gick i lågstadiet, var typ beroende av bebisar haha  
 
10.Jag älskade Hannah Montana och trodde jag och mina kompisar kunde bli som henne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0