Beslutsångest

Hej bloggen! Godmorgon. Har typ beslutsångest. Jag får hjälp med lite pengar av mamma till något vårplagg, om jag hjälper till med vissa grejjer här hemma osv. Tro mig jag får det inte bara sådär, kämpa får man göra. Men vad ska jag köpa?
 
Funderar på en barbour jacka. Men då behöver jag lägga till pengar själv.. Men vilken isånna fall? Kanske den jag la upp på bloggen för några dagar sen (barbour vintage quilt). Tänkte beställa från england i sånna fall, det kostar typ hälften så mycket. Men gillar en annan jacka också (barbour Rainbow International Bright Brass Jacket).. Kanske går till barbour avdelningen på NK och testar massa jackor.. Vill helst ha en jacka som man kan ha på våren. Eller så köper jag något helt annat haha. Var tvungen att skriva av mig lite, kommentera gärna vad ni tycker!
No makeup brödeer 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0