Stan med Nova

Tjatja! Dagen då: Först tennis, sen åkte jag till stan med Nova och skulle fika. Vi var på Waynes på slussen. Vi satt där ett tag och snackade, jätte mysigt! Sen ville båda köpa en sån där hår donut, så vi gick för att köpa det. Så gick vi runt i lite butiker, köpte underkläder på gina tricot haha, lägger inte upp bild. Sen bestämde vi oss för att åka till tcentralen för att kolla lite mer, och så gick vi till NK och gick runt där 1-2 timmar eller nåt haha, tills stägning. Tror jag vet min våroutfit nu, lägger upp bild senare! 
Nova och jag, försöker vänja mig vid att inte ha smink så no makeup haha

Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Tävlingstips! Vinn en lyxig kryssning för två! Perfekt för att skämma bort sig själv och någon man tycker om! Tävla i min blogg: http://adaras.se/2013/february/vinn-ett-lyxigt-kryssningspaket-for-tva.html#comment

2013-02-06 @ 20:56:25
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0