Det senaste dygnet

Såå skönt att vara hemma! Har inte hunnit blogga, sorry. Började med tennis på lördag förmiddag, sen direkt till hotell med släckten. Vi fick i julklapp av farmor och farfar att bo på det hotellet en natt. Det var ett träningshotell så vi gymmade, åt middag och hängde på rummen typ. Jag och Elin, kusin, delade rum och vi såg på film och åt godis, myyys.
 
 
Sen åkte vi på söndag förmiddag, och jag åkte direkt till stan till ett konsthus. Min kompis mamma håller på med ett konstprojekt så dom behöver "modeller" som skulle vara med på bilderna. Sen direkt till aquaria på djurgården haha. Träffade Lisa, Märta och Saga. Vi gick runt och kollade på alla fiskar, och sen fikade vi och typ snackade. 
Jag (i svarta kläder) och Elin, hahaha omg bjuuuuder
På middagen
Hotell frukost ooomgg
Påväg hem
Nemo
Märta, Saga och Lisa
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0