Marc jacobs

Asså ni fattar inte hur glad jag är! Jag och mamma var i stan för att uträtta lite ärenden. Vi tänkte att vi kunde gå och fika på NK, och så gick vi runt på NK lite när vi fikat klart. Mamma ville lukta på någon parfym och jag ville kolla på marc jacobs grejerna. Så gick vi dit och jag kollade på en väska och en plånbok, men vi bestämde oss för att gå till marc jacobs butiken istället, ifall dom hade plånboken i svart.
 
Så vi gick dit, och det första vi ser: 40% på massor med classic marc jacobs väskor?! Jag blev helt galen och tog alla väskor jag hittade som var snygga, för att kolla vilken jag ville ha.  Valde en "Classic Q Karlie" i färgen "cinnamon stick"! Jag dog! Jag hade kollat på den i typ september och blivit kär i den redan då! Och nu fanns den på 40% rea?! Sen gick vi för att kolla på plånböcker, och gissa vad?! Den exakta plånboken som jag tänkt köpa på NK för full pris, fanns på 40% den med?! Det var en "Classic Q Wingman Wristlet" i färgen "cinnamon stick" den med. Ni kan googla namnet ifall ni vill se hur dom ser ut.
 
Jag kommer få dom i födelsedags present i februari så det dörjet ett litet tag, men ändå! Fick plånok och väska för priset av bara väskan, huur amazing? 
 Vi hann också med en promenad på maria berget, guud vad fint det är där!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅH guuuud lyyyyx! :O :D <3

2013-01-05 @ 16:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0