Update

Tjaa bloggen! Sitter i köket med datorn. Senaste dagarna då: Gym i fredags, Tennis och sjunga med kompisar igår och längdskidor idag! Jätte mysigt med längdskidor faktiskt, trodde jag hatade det. Jag och mamma åkte, och stannade i en "cafe-stuga" och åt vofflor och varm choklad. Var helt slut efteråt!
 
Bokade en spa-behandling nyss! Blir födelsedagspresent, jag och mamma går på axelssons spa den 17/2, på min födelsedag! Det var något paket med peeling, massage, ansiktsmassage och kroppsmassage! Längtar! 
Btw inget smink eller speciellt fina kläder idag haha

Kommentarer
Postat av: Nova

ÅÅH skojaru med mig! Gud vad mysigt att åka skidor, äta våfflor och så!
Jag vill också på spa! Vad kostade det för er? Kanske jag och mamma kan göra någon annan dag... Gud vad lyxigt! :D <3

Svar: Jag kommer inte ihåg hur mycket det kostade.. var bara med och valde vad vi skulle göra haha :) <3
Hilma Wiberg

2013-01-20 @ 18:38:41
URL: http://novanovis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0