Vad ska man göra

Godmorgon! Fick typ en städattack imorse eller vad man ska kalla det. Torkade och skurade skåpet på toaletten, bytte lakan, dammade lite där det behövdes osv. Så nu är det frääscht! Ska städa huset om typ 20 min också. Inte så taggad kan man väl säga. Och så ska jag åka och ta vaxin mot någon fästingsjukdom vid 5. Så hoppas jag hinner göra något kul idag i allafall.. Kom hem från landet igår föresten. Var där från i torsdags och firade midsommar och så, ganska mysigt även om det inte fanns så mycket att göra. 
 
 
Vill så himla gärna uppnå något. Komma någonstans. Vet inte, ska man satsa på bloggen? Ska man försöka hitta något jobb? Fast det går nog inte så bra ifall man bara är 14... Kanske ska börja göra videos? Eller ska man bygga upp bloggen? I höst ska jag i allafall satsa på skolan. Har okej betyg nu, men vill få ännu bättre. Ska försöka höja engelskan, so, svenska, kemi och kanske spanska. Pluggade väldigt lite i 7an, i 8an ska jag försöka plugga en timme varje dag. Kanske ha något slags belöningssystem här hemma så att man håller motivationen uppe. Men nu på sommarlovet känns det som om jag inte har något att göra. Vad gör man när alla kompisar är bortresta liksom? Några är hemma nu men vet inte hur det blir i agusti. Och vad ska man göra om det är dåligt väder på landet? Sitta inne och glo? Vill ha något slags projekt, men kommer jag kunna fortsätta med det när skolan börjar sen? Vet inte ens vad det ska vara.. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0