Veckan

Heej bloggen. Orkar bara blogga ibland och så får det bli nuu. Har tagit vara på tiden till 100 den här veckan. Lite kort
Måndag: Städade huset, åkte till Saga där Ebba och Märta var, typ gick till ica och snackade osv haha
Tisdag: Åkte först och gymmade med Märta, sen var jag barnvakt åt mina små kusinneer
Onsdag: Var med Märta och Lisa
Torsdag: Var först hemma hos Ebba med Märta, sen åkte jag iväg till skrapan för att käka middag på vapiano och dricka en (alkoholfri såklart haha) drink med kusinernaa 
Fredag: Var med Märta, gjorde is te, snackade och chillaadee. Gick sen ut och sprang, efter det träffade jag Nova, Rut och Leon och hängde i en park haha
Annars har det varit lite knaas men aja. Mycket kul ocksåå ju

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej nice blogg!
Jag har frågestund i min och det skulle vara sjukt snällt om du fråga något!
Kram

2013-06-08 @ 20:57:51
URL: http://maaariias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0